pondělí 27. října 2014

Jablečná nutela

A je tu další z mých pokusů nahradit nenahraditelné :) Jablečná nutela zněla tak neodolatelně, že jsem jí musela vyzkoušet. Myslím, že na avokádovou nutelu nemá, ale pokud se oprostíte od toho, že chcete, aby to chutnalo přesně jako nutela, budete spokojeni stejně jako já. Já tuhle jablečnou pomazánku mažu do dortů, kde krásně vynikne její kyselý tón.

Ingredience:

1,5kg jablek
120ml vody
350g cukru
1 čokoládový pudink
1 lžíce kakaa
100g hořké čokolády

Postup:

Jablka oloupeme a nakrájíme na kolečka. Zalijeme vodou a podusíme. Přidáme cukr a znovu chvilku povaříme. Rozmixujeme, přidáme pudink a ještě chvilku povaříme (cca 2min). Do již nevařící se směsi nalámeme tabulku čokolády a necháme rozpustit. Naplníme skleničky a sterilizujeme asi 20min na 80°C v troubě.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. Jídlujeme můžete odebírat i na youtube zde.

Pozn. : Mě tohle to experimentování baví, jen si musím pořád opakovat, že jablka s pudinkem nemůžou chutnat jako spousta čokolády s máslem :) 

1 komentář:

  1. No to vypadá zajímavě, určitě to musí být moc chutné :-). Už se těším, až to vyzkouším. Pomazánky mám moc ráda a ráda objevuji nové a nové. Vždy, když ke mně přijde nějaká návštěva, tak je pohostím pomazánkou a k tomu nějakým dobrým kusem pečiva. Lidi se pořád ptají, kam na ty pomazánky chodím a pokaždé si je chválí :-)

    OdpovědětVymazat