pátek 20. června 2014

Rajská s trochu jinou paprikou

Dnešní recept navazuje na recept, který jsem psala před pár dny. Použila jsem ale jiný druh papriky a taky vše zapekla s rajskou omáčkou. Jako malá jsem rajskou neměla ani trochu ráda, ale teď si na ní ráda pochutnám a díky této variantě, nemusím řešit přílohu ;)

Ingredience:

2 cibule
1 stroužek česneku
1 plechovka rajčat
celý černý pepř
nové koření
bobkový list
sůl
pepř
4ks bílých paprik
100g kuskusu
6ks sušených rajčat.
olej

Postup:

Osmahneme cibulku nakrájenou na kostičky, přidáme česnek, rajčata a divoké koření a sůl. Vaříme 20min pod pokličkou a potom dalších 10min bez pokličky. Mezitím si přichystáme papriky. Připravíme je stejně jako v tomto receptu. Dáme do zapékací mísy a zalijeme omáčkou, kterou přecedíme přes sítko. Zapékáme cca 1h na 180°C. Kuskus, který je v paprikách, poslouží jako příloha.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : Přeci jen to chtělo ještě něco k zakousnutí, a tak jsem jídlo podávala s bílým toustovým chlebem (člověk tím hezky vytře tu omáčku). Chuťově mi přijdou bílé papriky na tepelnou úpravu lepší. Jen příště přidám vodu, aby bylo omáčky víc.


Žádné komentáře:

Okomentovat