neděle 1. června 2014

Bake cubes

Tak dneska to znovu nebude žádný úžasný kulinářský počin. Spíš jen recept jak zpracovat zbytky z toustů, když děláte slaný dort jako já včera. Každopádně to byla taková dobrota, že si to zas brzo udělám i bez dortu. Původně jsem myslela, že to bude jen do polévky, ale nakonec to byla dobrota ve stylu Bake rolls, jen v trochu jiném tvaru :) A protože je to tak banálně jednoduché, přihodím k tomu ještě jeden ultra rychlý dip, který si k tomu určitě dejte.

Ingredience:

Bake cubes:
5 plátků toustového chleba na malé kostičky
2 lžíce oleje
2 stroužky česneku (určitě můžete zvolit různé kožení dle vaší chuti)
sůl

Dip:
125g tvarohu
2 lžíce másla/margarinu
1 lžíce bílého jogurtu
100g sýra
1 stroužek česneku
sůl

Postup:

Kostky dáme do mísy, zalijeme olejem, přidáme česnek a sůl. Mísu přiklopíme víkem (prkýnkem, nebo použijte hrnec s poklicí) a pořádně třeseme. Všechno se dobře promíchá. Dejte na plech a pečte 2min na horký vzduch a potom na 2min přendejte nahoru a zapněte gril. Pečte dozlatova.

Nastrouháme sýr na jemném struhadle, přidáme všechno ostatní a promícháme. Necháme v lednici vychladit.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : Těšila jsem se jak si udělám brokolicovou polévku s těmito krutony ... ale byli neskutečně dobré. Mám velkou slabost pro brambůrky(i když teď už jsem jí rozšířila i na čokoládu ;) a tyhle kostičky mě dostali. Takže brokolicovka nebude, stejně jsem neměla brokolici ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat