sobota 31. května 2014

Melounové lassi

lassi, meloun, nápoj
Lassie se vrací :) (moc se omlouvám, ale nemohla jsem si pomoc :D Jak už ale z obrázku vyplývá, dneska nejde o psa. Nápoj, který nese podobné jméno, pochází z Indie a spíš než že by se k nám vracel, tak si hledá místo v českém jídelníčku. Myslím, že nejznámější variantu, mangové lassi, by jste měli určitě vyzkoušet a nebo se pusťte rovnou do této melounové varianty. Úžasně osvěžující, netradiční nápoj, kterým mile překvapíte hosty, vás nadchne.

Ingredience:

1 hrnek na kostky nakrájeného melounu
1 lžíce citrónové/limetkové šťávy
3 lžíce bílého jogurtu ( Choceňský, Max, řecký jogurt, ...)
6 lístků máty
2 lžičky cukru

Postup:

Všechny ingredience důkladně rozmixujeme... ( snažím se ještě něco vymyslet, protože dneska mi ten postup přijde, i na mě, až moc stručný, ale vážně je to všechno :) Podávejte vychlazené.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn.: Z nákupu melounu jsem měla radost jako malé dítě :) Je to první tento rok. Mají ho teď ve Sparu v akci (18,-/kg), navíc i nakrájený, tak člověk ví co kupuje. Chutnal úžasně a už se nemůžu dočkat až propukne ta pořádná melounová sezóna. Melounů bych mohla sníst tuny :D Ještě k jogurtu, je určitě lepší použít co nejtučnější jogurt, já jsem dala klasiku 3,5% a sice to nebylo špatný, ale s krémovějším jogurtem je to určitě lepší.


Žádné komentáře:

Okomentovat