čtvrtek 29. května 2014

Brandnooz Box

Tak dneska tu nenajdete žádný recept, mám pro vás ale další recenzi. Tentokrát na službu, kterou představuji poprvé, využívám ji již půl roku, a tak už o ni mohu něco napsat. Jedná se o brandnooz boxy. Je to krabice plná jídla, která vám přijde každý měsíc. Nevíte co v ní bude, a tak je to pokaždé překvapení (někdy milé, jindy nemilé). Proč mám tuto službu i přesto ráda a další informace se dočtete na konci v poznámce. Taky jsem k tomu natočila krátké video v duchu těch předešlých "silence-hands-style" videí ;)

Co bylo v květnovém boxu:

Brambůrky / Bohemia vroubkované s příchutí burger / 70g / 24,90Kč
Cola / Simpsons cola / 0,5l / 19Kč
Hořčice / Bornier Dijonská hořčice / 210g / 55Kč
Koření / Grešík ochutnávka koření / 55g / 42Kč
Sušenka / SoftKing Měkké cookies / 45g / 12,90Kč
2x Žvýkačky / Mentos pure fresh / 15g / 14,90Kč
Omáčka / Hellman's green pepper sauce / 250ml / 39,90Kč
Energy drink / X-Simpsons / 250ml / 20Kč
Cereálie / Bonavita Dobré z ovsa natural / 350g / 49,90Kč
Okurky / efko Tradiční moravské okurky / 670g / 45,90Kč

Videorecenze:

Jestli se vám tato recenze líbila, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech a recenzích. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : Tato krabice obsahuje novinky a zajímavé produkty v hodnotě vyšší než 300,-. Vy za něj zaplatíte okolo 200,- , podle toho jakou variantu si vyberete. Já mám předplatné, které mohu kdykoliv zrušit a peníze se mi strhávají měsíčně.  Je pravda, že pokud bych vzala 200,- a zašla do obchodu sehnala bych v rámci různých slev a akcí zhruba to stejné. Tak proč jsem se do toho pustila? Mám hrozně ráda překvapení, ten pocit, když víte, že vám zítra přijde balíček plný dobrot. Tím jak jsme různí, tak je asi v nadlidských silách sestavit balíček, který by vyhovoval všem (snad jen kdyby tam bylo 5 sklenic pomazánky od Lotusu, ta snad musí chutnat úplně všem, já zní minule byla neuvěřitelně nadšená). Jenže taky čas od času narazím na věci, které už nikdy nekoupím ( i to je fajn, protože vím, čemu se v obchodě vyhnout :). Tou největší výhodou pro mě ale je, že se dostanu k novým/jiným výrobkům. Patřím mezi neuvěřitelně váhavé lidi (např.:tenhle blog jsem začala psát před měsícem, abych měla nějaký smysluplný důvod koukat do počítače, potom co uspím svoji holčičku a zatím neustále váhám zda to byl správný krok, jestli to vůbec někdo čte a jaký to má smysl, prostě váhám nad spoustou věcí:). Takže v obchodech kupuji jen výrobky, s kterými už mám dobrou zkušenost a k novinkám se dostávám hlavně přes rodinu (rodinné nedělní obědy;). Brandnooz box za mě ale vybere zboží, které bych já v obchodě přešla a i když se stoprocentně netrefí, pořád je to dost na to, abych si ho objednala i příště :D Taky vám po něm zůstane pěkná krabice (zatím mi teda všechny leží na skříni, ale hodí se na věci typu "kam s tím" ;)




1 komentář:

  1. Dádo, já si tvé stránky čtu a moc ráda, takže neváhej a piš :-) taky ráda zkouším nové recepty, ale nejvíc ty ověřené :-) takže ráda vyzkouším ty tvé. Stále hledám v paměti, kde jsem co viděla za dobré tipy k jídlu, protože prostě inspirace dochází.. Ale času na brouzdání při dvou dětech moc nemám.. Takže ještě jednou diky. Tvým receptům jaksi věřím taky proto, že tě moc chválil Tomáš, když byl u nás na návštěvě, ze dobře vaříš:-) a pak tvé grafické zpracování stránek je úplně super, hotový profesionál!

    OdpovědětVymazat