sobota 17. května 2014

Báječná jahodová zmrzlina bez šlehačky

Hodně si teď užívám jahody. Konečně jsem sehnala takové co už krásně jahodově vodí i chutnají. A protože jsem neodolala akci, mám jich doma víc než obvykle :). Z jednoho balení jsem už udělala mini Pavlova a pečený čaj, z druhého dnešní zmrzlinu a zítra sušenky a to je tady ve dvou ještě ujídáme ;) . Ale zpět ke zmrzlině. Je perfektní, za chvilku hotová, s minimem surovin, bez šlehačky a zároveň působí krémově. Blíží se teplé dny, a tak se bude určitě hodit.

Ingredience:

200g jahod (malin,banánu,...)
1/2 hrnku cukru
1 bílek

Postup:


V misce, kde budeme šlehat zmrzlinu, rozmixujeme jahody s cukrem. Přidáme bílek a mixujeme dokud hmota neztrojnásobí svůj objem (cca 10min).


Přendáme nejlépe do kovové nádoby a dáme do mražáku. Já jsem ještě do směsi přidala "drobky" celozrnných sušenek.  V mražáku by měla zůstat nejlépe přes noc. Před podáváním necháme 5min "odpočinout" při pokojové teplotě. A pak hurá na ni.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde pro nová videa ;) Pokud si s něčím nevíte rady (nejen ohledně tohoto receptu), určitě mi napište ;)

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To mě mezí, že vám nechutnala, ale nějak počítám s tím, že nemáme všichni stejné chutě. Já na tuhle "zmrzlinu" nedám dopustit ;)

      Vymazat