středa 14. května 2014

Těstovinový salát s domácí majonézou

Tak na rozdíl od včerejška, dneska jsem přesně věděla co budu vařit. Je to zas taková vzpomínka na dětství, kterou jsem roky nedělala. Majonézu jsem už skoro všude nahradila kysanou smetanou nebo jogurtem (včera mi Lucie poradila dát lžíci majonézy do kysané smetany, dostane to lepší šmrnc:). Domácí majonézu dělám tak jednou do roka a to většinou na Vánoce. Ale dneska mám nostalgickou, a tak jsem se rozhodla pro tento salát z čerstvé zeleniny a domácí majonézy, kterou zvládnete za tři vteřiny (vynahradíte si tím ten čas, který strávíte strouháním).

Ingredience:

250 g těstovin
2 mrkve
2 petržele
Sůl
Pepř
Domácí majonéza:

Postup:

Myslím, že je to každému jasné ;). Zeleninu očistíme, nastrouháme (doporučuji na jemno, chutě se víc prolnou) a smícháme s uvařenými těstovinami a trochou majonézy (určitě jí můžete nahradit, ale vyrobit si vlastní majonézu je někdy fajn). Já si rovnou udělala i pomazánku (to samé jen bez těstovin;)

Ještě pár poznámek k majonéze. Nedoporučuji jí dělat z olivového oleje (já ho dávám skoro všude, ale tady to není ono), taky jsem jí na videu zapomněla osolit a byla řidší než normálně, ale chuťově je vážně báječná a do salátu i pomazánky tahle konzistence stačí.



Kdybyste chtěli s něčím poradit, napište mi na facebook - stránka Jídlujeme;)






Žádné komentáře:

Okomentovat