čtvrtek 15. května 2014

Mini Pavlova a domácí double cream - double pleasure


O mém kladném vztahu k Anglii a jejím desertům jsem psala už ZDE. Dneska se s vámi musím podělit o další dobrotu a jedno velké doporučení. Pokud jste dělali majonézua zbyli vám bílky, tak je to ideální recept jak je využít. A navíc si tento desert můžete připravit dopředu a nepřekvapí vás nečekaná návštěva. Věc kterou vám s tímto desertem budou v Anglii nejspíš podávat je mírně našlehaný double cream...nevím proč se normálně neprodává i u nás (zatím jsem ho objevila jen v M&S), myslím že Češi by pro to měli velkou slabost. Double cream/"dvojitá" šlehačka je neuvěřitelně lahodná a pokud si pochutnáte na šlehačce, tohle vás dostane svojí jemností a úžasnou chutí. Pokud máte možnost, určitě si jí kupte a pro ostatní tu mám alespoň recept na to jak si něco podobného udělat doma  (nedosahuje to kvalit kupované a nedá se našlehat, ale i tak mi dneska ráno mooooc chutnala;).

Ingredience:

2 bílky
100g cukru (použila jsem hnědý)
Špetka soli
Ovoce (rebarbora a jahody-perfektní kombinace)



Double cream:

Postup:


Troubu si zapneme na 130°C. Bílky šleháme minutu se špetkou soli, potom přidáme půlku cukru a šleháme dokud se nerozpustí. Přidáme zbytek a znovu šleháme dokud není všechen cukr rozpuštěný. Na plech vyložený pečícím papírem nanášíme lžící bílky a tvoříme placky (cca 9). Pečeme hodinu. Potom troubu vypneme a necháme plech v troubě dokud nevychladne (klidně přes noc). Tyto placičky podáváme se šlehačkou/double creamem a ovocem podle toho co máme rádi a co je zrovna na trhu (skvělé je čerstvé;)


Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde pro nová videa ;) Pokud si s něčím nevíte rady (nejen ohledně tohoto receptu), určitě mi napište;)







Žádné komentáře:

Okomentovat