středa 7. května 2014

Bochánky z celozrnné mouky a jogurtu


Pokud jste si udělali domácí jogurt a už vám leze ušima a nebo si jen chcete upéct rychlé bochánky k večeři či snídani, mám pro vás skvělý recept. Bochánky jsou sladší a výborně chutnají s nutelou nebo marmoškou (já si je včera dávala s mojí nejzamilovanější angreštovou), ale pokud uberete cukr, můžete si k nim dát cokoliv.


Ingredience:

1 hrníček celozrnné mouky (já dávám pšeničnou)
1 hrníček hladké mouky
4 lžičky třtinového cukru
1 balíček kypřícího prášku
1/2 lžičky soli
1 hrneček jogurtu
mléko podle potřeby (malinko:)

Postup:


Dobře smícháme všechny sypké suroviny, tedy mouky, cukr, prášek a sůl. Přidáme jogurt a dobře promícháme, můžeme přidat i trochu mléka. 


Těsto má mít konzistenci z které půjdou lžící dělat bochánky. Bochánky klademe na plech s pečícím papírem, (já ho vymazala máslem a vysypala vločkama) necháme jim rozestup, nabudou. Posypat je můžeme ledasčím, já zvolila slunečnicové semínko, lněné a sezamové. Pečeme v předehřáté troubě na 200°C 15 min.








Žádné komentáře:

Okomentovat