středa 28. května 2014

Jak udělat tofu ze sojového mléka

Po tofunéze a tofumisu mě napadlo si to tofu zkusit vyrobit doma sama. Suroviny i příprava snadná, až podezřele podobná mým ostatním mléčným pokusům. Ale alespoň jsem věděla jak na to, a tak to šlo raz dva. 

Ingredience:

500 ml sojového nápoje
špetka kyseliny citrónové

Postup:

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde. Pokud si s něčím nevíte rady (nejen ohledně tohoto receptu), určitě mi napište ;)

Pozn. Sojový nápoj jsem kupovala v DM za 33,-. Musím přiznat, že chuťově mi mnohem víc chutná kombinace sojovo-rýžového nápoje, je mnohem sladší ( pravidelně ho kupuje sestra Evička, jinak bych si k němu zas dlouho hledala cestu ). Sojové mléko se srazilo dost rychle. K sražení můžete použít i hořkou sůl nebo citrónovou šťávu (tu bych bývala ráda použila, kdybych ten citrón měla a od přípravy ricotty vím, že to s ní jde taky dobře). Trochu jsem přemýšlela co s vyrobeným tofu podniknu, ale myslím, že si dám ještě jednou tofumisu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat